5 תשובות
אחרי שהן יולדות נראלי
רק במהלך ההריון ובעיקר אחרי הלידה.
לקראת סוף ההריון, כחלק מההכנה של הגוף ללידה, מתחיל ייצור החלב הראשוני. אח"כ זה תלוי בכמה האמא מניקה, ככל שהתינוק יונק יותר יש יותר חלב.
במהלך ההריון
כשהעובר 40 יום בתוך הבטן הגוף מתחיל לייצר חלב דרך אגב זה גם גימטרייא של המילה חלב וגם של המילה ולד כי הילד בגוף האישה הופך לגוף שלם מיום הארבעים (נשמע קצת מוזר שאני יודע את זה? למדתי את זה קצת בnlp בהקשר לחוזק של מספר 40 )
באותו הנושא: