15 תשובות
כן
עיורים זה הדבר היחיד שאפשר להגיד עליהם
אנונימי
^
אותה בורות. זה עובד לפי אותם חוקים, אם האחד עובד אז גם השני.
ידעת שיש לנו 60% התאמה גנטית עם בננות? זה כבר צריך להדליק נורה, וחוץ מזה יש עוד המון הוכחות פלאונטלוגיות.
אנונימי
^ לא, אלה ממש לא דברים שונים.
להאמין אולי אפשר, אבל במדע לא מאמינים, מדע צריך להבין. ואם אתה מבין שאחד נכון, אתה תבין שהשני גם.
אנונימי
^
דרווין לא היה הראשון שדיבר על האבולוציה, הרעיון היה קיים כבר אלפי שנים. דרווין הוסיף את המנגנון שלפיו האבולוציה עובדת, הברירה הטבעית.

זה שהקוף, החיידקים, הבננה, ובני האדם התפתחו מאותו יצור, לא תואם לא לסיפור הבריאה הראשון ולא לסיפור הבריאה השני.
אנונימי
^ אם אתה מדבר על התיאוריה של דרווין, למה ציינת את מה שאמרו בתנ"ך?

^^ אולי זה שהקוף לא הגיע מהבן אדם? לא בטוח על מה אתה מדבר כי לא למדתי את זה, אז נעזוב את זה כרגע.
בסיפור השני האדם בכלל היה הראשון, וה' יצר את שאר היצורים בשבילו, תואם?
ובשני הסיפורים, היצורים שנוצרו הם יצורים מודרניים, ההתחלה הייתה חד תאית. או שהוא יצר שם חיידקים?
אנונימי
^
מה? האדם היה בשעת הבריאה נכון? אבל לפי האבולוציה של דרווין, היצור הראשון היה חד תאי, וזה היה יותר מ 2 מיליארד שנה לפני ההזכר הראשון של בני האדם.
ולא נדבר על זה שלפי התיאוריה הבריאה פשוט לא נחוצה וסתם מסבכת את העניין.
אנונימי
^
האדם לא התפתח לקוף, היצור שהתפתח לקוף היה יותר קוף מבן אדם(לפי ההגדרה של היום), אתה אומר שהדור של נוח היה חי על עץ באפריקה?
חוץ מזה, לא היה טעם לעשות מבול עולמי, כי הפופולציה של אותם יצורים הייתה רק במקום מסוים באפריקה
אנונימי
^
לפי הברירה הטבעית, ההתפתחות היא תמיד לכוון התאמה לסביבה. חוץ מזה, זה לא משנה את זה שבני אדם לא התפתחו לשימפנזות, זה פשוט לא תואם לממצאים.
אנונימי
^^
https://www.science.org/doi/abs/10.1126/science.abb4363
https://www.pnas.org/doi/epdf/10.1073/pnas.85.16.6002

אגב, זה חלק קטן מאוד של ההיסטוריה האבולוציונית שלנו, נחש איפה הדת התחילה בכל הסיפור הזה.
אנונימי
אם "התפתחנו" מקופים אז איך עדיין יש קופים?
אנונימי
^
שאלה יפה, אם תקרא את המאמרים שצירפתי בהודעה שלפניך, תבין. אפשר גם למצוא הסברים יותר פופולריים באינטרנט אם אתה מעוניין.
אנונימי
זה שיש דברים שמתפתחים אומר שכולנו באנו מקופים שבאו מאמבות שבאו מאבן? באמת
^ לא..
רואים שאתה לא מבין בזה.
אנונימי
^הקצנתי בכוונה, אבל כן זה הרעיון
^ זה הרעיון שיש למישהו ששמע על זה מעוד אחד שלא מבין.
אם אתה רוצה לדבר על משהו ולהשמע חכם, אתה צריך ללמוד על זה לפני
אנונימי