9 תשובות
אי אפשר כבר להוסיף חחח זה לא אבקת סוכר
זה עדיין אמור לצאת טוב
זה עדיין אמור לצאת טוב
כפרה הכל טוב לא נןרא
אמור לצאת סבבה רק אל תשרפי אותן
שואל השאלה:
יאוו זה בטח לא יצא טוב והלך המאנץ
יאוו זה בטח לא יצא טוב והלך המאנץ
אנונימית
יצא סבבה הכל טובב
אם זה קמח רגיל ולא תופח אז קצת בעיה
שואל השאלה:
עדכון קצת שרפתי את זה אבל זה ניתן לאכילה
עדכון קצת שרפתי את זה אבל זה ניתן לאכילה
אנונימית
בתאבון
שואל השאלה:
בסוף זרקתי זה יצא מזוויע
קיצר אל תשכחו לשים אבקת אפייה
בסוף זרקתי זה יצא מזוויע
קיצר אל תשכחו לשים אבקת אפייה
אנונימית
באותו הנושא: