8 תשובות
זה סתם אוברייטד
לדעתי זה טרנד מוזר
גם אם זה טעים יש עוד גלידות לא פחות טעימות
לא טעים
לא ניסיתי, אני לא אוהבת פיסטוק אז כנראה גם ככה לא אוהב. לא חושבת ששווה את זה.. וגם לא ממש משנה.
I:
אוברייטד ברמות מניסיון
לא אהבתי
יש באפלקציית וולט קראץ פיסטוק.
ואם זה עוזא אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה מוולט, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול.
אנונימי