17 תשובות
תחזיר להם
תרביץ להם בחזרה
אנונימית
הלו רווחה
תזרוק עליהם במבה
רווחה
תתלונן לרווחה זה לא בסדר שמרביצים לך
תרביץ בחזרה
תחזיר מכות
תחזיר להם
בעצם די זה לא מצחיק
אבל תאכל במבה זה טעים, משביע, רך ונעים בפה, ועוזר להתגבר על דיכאון, חרדות ועוד הרבה דברים, בקיצור..במבה
אבל תאכל במבה זה טעים, משביע, רך ונעים בפה, ועוזר להתגבר על דיכאון, חרדות ועוד הרבה דברים, בקיצור..במבה
כדאי לך למחוק את השאלה אם לא באמת התכוונת לזה ידווחו אליך ויבוא שוטרים
אנונימית
לדווח דחוף ומקווה שזה לא ספאם
יכול לכתוב לי בפרטי אולי אני יוכל לעזור לך
יכול לכתוב לי בפרטי אולי אני יוכל לעזור לך
אתה אובססיבי לבמבה יותר ממה שאני אובססיבית לקראש
אנונימית
הזה עם הבמבה אתה אחלה גבר
די די אתם מתוקים כולכם
(לא יותר מבמבה אבל עדיין)
(לא יותר מבמבה אבל עדיין)
במבה זה אלוהי מבינה אותך
אנונימי יקר,
קראתי את הודעתך הקצרה אך המשמעותית. מתוך המילים הבודדות עולה תחושת חוסר האונים והקריאה לעזרה.
אני יכולה רק לתאר לעצמי את המצוקה שאתה ודאי חש. אולי לשתף מישהו אחד שאתה סומך עליו בתחושות שלך יוכל מעט להקל על העומס שאתה נושא?
אני מתנדבת בעמותת סה"ר, סיוע והקשבה ברשת ואני מזמינה אותך אלינו לצ'אט לשיחה אינטימית, אנונימית ואישית. נקשיב לך, נתמוך וננסה לסייע.
https://sahar.org.il/help
אני מצרפת לינק לפודקאסט בנושא שאולי יעזור לך,
https://sahar.org.il/domestic-violence/
חשוב שתדע שאתה לא לבד!
שלך,
מתנדבת סה"ר
קראתי את הודעתך הקצרה אך המשמעותית. מתוך המילים הבודדות עולה תחושת חוסר האונים והקריאה לעזרה.
אני יכולה רק לתאר לעצמי את המצוקה שאתה ודאי חש. אולי לשתף מישהו אחד שאתה סומך עליו בתחושות שלך יוכל מעט להקל על העומס שאתה נושא?
אני מתנדבת בעמותת סה"ר, סיוע והקשבה ברשת ואני מזמינה אותך אלינו לצ'אט לשיחה אינטימית, אנונימית ואישית. נקשיב לך, נתמוך וננסה לסייע.
https://sahar.org.il/help
אני מצרפת לינק לפודקאסט בנושא שאולי יעזור לך,
https://sahar.org.il/domestic-violence/
חשוב שתדע שאתה לא לבד!
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: