7 תשובות
שואל השאלה:
סבבה תודה יגברים
סבבה תודה יגברים
אנונימי
יהיה לך אולי קשה אבל תזכור no pain no gain
תעשה לעצמך טובה ולך
חד משמעית כן מי יודע מה יכול לקרות לך בחיים ועל מי תצטרך להגיע או מתי תצטרך להגן על עצמך
כן
תמיד טוב לדעת למקרה הצורך אבל עדיף שתמצא משהו דף שגם כיף לך ללמוד
שואל השאלה:
מה זה משהו דף ?
מה זה משהו דף ?
אנונימי
באותו הנושא: