4 תשובות
שואל השאלה:
תודה
זה קיים, כשאתה נכנס לכתוב מסר יש לך מעל איפה שאתה כותב חץ קטן בצד שמאל, תלחץ עליו וזה יופיע לך
שואל השאלה:
כן אבל ראיתי שמישהו כתב שיש משהו שנקרא "המסר האחרון שלי"
לא קיים?
מה זה אומר?
אתה יכול לגלול ולראות אותו