6 תשובות
הם נלחמו עם גרמניה נגד ארצות הברית
אנונימי
כן בצד של גרמניה
לא היו הרבה יהודים ביפן אז לא כל כך היה אכפת להם, אבל הם שללו זכויות מהיהודים שכן חיו שם
4000 פרחים!! ווהו! תודה שהביאוני לזמן הזה!
בצד של גרמניה
כן השתתפו, ארה"ב ירתה עליהם שתי פצצות אטום
לא היו להם דעות לגבי היהודים על כמה שידועה לי
שואל השאלה:
^תודה.
ארורים יהיו היפנים האלה.
מה שהם עשו לשבויי מלחמה אמריקאים וכו, טבח אכזרי. שחטו ועינו אותם באכזריות.

הם נלחמו לצד הנאצים.
בהתחלה הם כבשו מדינות/איים מארה"ב, אבל בסוף הכל התהפך והם נחלו מפלה קשה שכללה את 2 פצצות האטום, ירושימה ונגיסקי.