10 תשובות
לא זה מגניב
לא כולה שם
לאלא אני מכירה כאלה זוגות..זה סבבה
אנונימית
לא
לדוד שלי קוראים ליאור והוא התחתן עם מישהי שקוראים לה ליאור
וזה ממש מגניב
זה הכי חמוד
ההורים שלי גם ככה וההזמנה של החתונה שלהם זה אחד המגניבים