6 תשובות
כן
כל השנה מופרש להם מהמשכורת חלק, והם מקבלים את זה בקיץ
כן.
משכורת מלאה.
אבל נראה לי רק אם הם על תקן.
כן אבא שלי מורה
כן הם מקבלים משכורת לא יודעת כמה