6 תשובות
כן הכל טוב תרגע :)
גם אני לא הבנתי לפעם הבאה אל תסתבך עם המפקדת שלך
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני יצא בסופש ?
שואל השאלה:
גם שתי מפקדות ראו אותי
שואל השאלה:
אז אם הייתי בשמירה הכל טוב ? כי בטעות אמרתי למפקדת שלא הייתי ואז תיקנתי את עצמי ואמרתי שכן
לא הבנתי את הסיפור
אבל כל עוד היית בשמירה אז הכל טוב