8 תשובות
סבבה לגמרי
אשריך!
גם בסדר
אם כרגע את לא בכיוון של להקיא ולהתעלף אז מיותר לשבור את הצום זה סתם כי זה נוח

אבל אם את בכיוון אפילו רופא יגיד לך לדעתי
לא מגיעים למצב של עלפון במקרה כזה עדיף לשתות/לאכול מה שצריך בשביל הבריאות
כל דקה מצווה
כן זה בסדר
מעולה
שואל השאלה:
בכיפור האחרון התעלפתי בסוף, הרגשתי טוב כל היום וזה בא אליי בסוף בבום, אני לא מעוניינת שזה יקרה לי שוב אבל מצד שני אני רוצה לצום עד הסוף אבל ההורים שלי לא מסכימים לי, וכעיקרון שלום בית הוא לפני הכל