8 תשובות
אני!!!
אני כל כך מתרגשת עם הכיוון שהם הולכים עם הסרטים בינתיים הטריילרים של שאזאהם ובלאק אדם נראים פצצה
אני כל כך מתרגשת עם הכיוון שהם הולכים עם הסרטים בינתיים הטריילרים של שאזאהם ובלאק אדם נראים פצצה
אני עוקבת אחרי שניהם, בלאק אדם הולך להיות מדהים, אני מחכה לזה ממש
אני מעדיף את dc מאשר מארוול בהמון תחומים, אבל wb פשוט הורסים אותם מבחינת סרטי לייב אקשן.
רוב הסרטים שהם הוציאו בשנים האחרונות היו נוראיים, וגם חלק מהפרויקטים שבדרך נראים מעפנים מבחינת ליהוק, כתיבה ואפקטים.
הם צריכים לאפס את הdceu, להתחיל מחדש ולהביא מפיקים ובמאים נורמליים שיודעים מה הם עושים ולא את זאק סניידר
רוב הסרטים שהם הוציאו בשנים האחרונות היו נוראיים, וגם חלק מהפרויקטים שבדרך נראים מעפנים מבחינת ליהוק, כתיבה ואפקטים.
הם צריכים לאפס את הdceu, להתחיל מחדש ולהביא מפיקים ובמאים נורמליים שיודעים מה הם עושים ולא את זאק סניידר
יש, אני אחת מהם.
שמחה שהם מאפסים את היקום הזה, ואני מרוצה מההחלטה לסטודיו החדש של דיסי. תכנית ה10 שנים נראית מבטיחה. נראה לאן זה ילך.
שמחה שהם מאפסים את היקום הזה, ואני מרוצה מההחלטה לסטודיו החדש של דיסי. תכנית ה10 שנים נראית מבטיחה. נראה לאן זה ילך.
שואל השאלה:
זאק סניידר לא יחזור, אין לו עתיד בדיסי.^^
זאק סניידר לא יחזור, אין לו עתיד בדיסי.^^
^וטוב שכך, הבן אדם עשה פשוט נזק לdceu.
כן יש :)
אני יודעת שיש מלא הייפ על בלאק אדם עכשיו, מקווה שזה יביא להם יותר קהל, לצערי אנשים לא מתעניינים בקומיקסים\אנימציה כמו שהם מתעניינים בסרטים שעל המסך הגדול
אני יודעת שיש מלא הייפ על בלאק אדם עכשיו, מקווה שזה יביא להם יותר קהל, לצערי אנשים לא מתעניינים בקומיקסים\אנימציה כמו שהם מתעניינים בסרטים שעל המסך הגדול
אנונימי
שואל השאלה:
כן זה מבאס אבל זה נראה שיתחילו כי העתיד נראה זוהר
כן זה מבאס אבל זה נראה שיתחילו כי העתיד נראה זוהר
באותו הנושא: