23 תשובות
אולי תנסה לומר לו שאתם יכולים לדבר בלי שום קשר למדינה שלך?
תגיד לו שחבל שהוא נותן לפוליטיקה להרוס את היחסים שלכם, ושרק בגלל איך שצבא מסויים מתנהל הוא מכליל את כל האזרחים כאילו הם אשמים, ושמילא אם זה היה נכון אבל מה שרואים מכאן לא רואים משם..
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר אבל עדיין לא נעים
אני מרגיש לא בנוח
בסדר אבל עדיין לא נעים
אני מרגיש לא בנוח
אנונימי
לדעתי אתה צריך לשלוח לו וואחד הודעה כדי להעמיד אןתו במקום ולהראות לו שהוא טועה
שואל השאלה:
רעיון ווב אנונימית^
רעיון ווב אנונימית^
אנונימי
פשוט תגיד לו "כמו שאתה לא קשור לזה, גם אני לא קשור לזה" נקודה.
מה הוא דוחף את האף שלו
מה הוא דוחף את האף שלו
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מאשים אותזה מה שמראים להם ברשתות החברתיות כל הפרופגנדה הפלסטינית
אני לא מאשים אותזה מה שמראים להם ברשתות החברתיות כל הפרופגנדה הפלסטינית
אנונימי
שואל השאלה:
טוב תודה על העצות אני אוליי אשאל את אותה הודעה בבוקר שיתנו לי עוד עצות שלא חשבנו על
טוב תודה על העצות אני אוליי אשאל את אותה הודעה בבוקר שיתנו לי עוד עצות שלא חשבנו על
אנונימי
אה רגע אם אתה מרגיש לא בנוח תנסה להעיר לו על זה בסהכ מובן זה באמת לא נעים פשוט תנסה לומר לו שאם אפשר שלא לדבר על פוליטיקה ודברים כאלה
שניכם מרגישים רע לא רק הוא, אתה בכלל לא אשם שהוא מפיל עליך הכל
מה זה קשור לחברות ביניכם
מה זה קשור לחברות ביניכם
אנונימית
לדבר איתו להגיד לו שעדיין אתם יכולים לדבר בלי קשר למדינה
במקומך הייתי נפגעת והייתי אומרת לו "גם אני לא מרגישה בנוח לדבר איתך כמו פעם אחרי שאתה נותן לי להרגיש רע בגלל משהו שלא עשיתי/מצב שלא תלוי בי ושופט אותי אישית, אתה לא חבר אמיתי" ואולי אתה לא צריך להיות חבר של אחד כזה שנותן לזה להשפיע על הקשר שלכם ולהכתיב מה הוא מרגיש כלפיך
אנונימית
שואל השאלה:
*עדכון
הוא אמר לי שהוא יודע שאני לא יכול לעשות שום דבר בנוגע לזה ושהוא לא מאשים אותי אבל שהממשלה שלנו טרוריסטים
*עדכון
הוא אמר לי שהוא יודע שאני לא יכול לעשות שום דבר בנוגע לזה ושהוא לא מאשים אותי אבל שהממשלה שלנו טרוריסטים
אנונימי
זה עדיין לא מצדיק את זה שהוא שולח לך פוסטים כאלה
זה כמו שתגיד לו שדונאלד טראמפ יצא נגד חיסוני קורונה ותגיד לו אני לא יכול להסתכל לך בעיניים אותו דבר אחרי זה...הממשלה שלך טרוריסטית בעד מוות של מגיפות בגללו מתו הרבה וולא התחסנו
דפאק אחי מה הקשר אליי
דפאק אחי מה הקשר אליי
אנונימית
שואל השאלה:
הוא בלגי לא אמריקאי
הוא בלגי לא אמריקאי
אנונימי
שואל השאלה:
אה וזה טיעון מפגר בכללי אנונימית^
אה וזה טיעון מפגר בכללי אנונימית^
אנונימי
כמו הטיעון שלו
מצחיק שאתה מוצא בטיעון שלו לגיטימציה
מצחיק שאתה מוצא בטיעון שלו לגיטימציה
אנונימית
תסביר לו את המצב
שהכל זה אשמת הטרוריסטים בעזה, תראה לו את זה שהילדים שנהרגו אתמול נהרגו בגלל שיגור פלסטיני כושל, תראה לו שמשתמשים בהם בתור מגן אנושי ושזאת לא אשמת ישראל שנהרגים חפים מפשע
שהכל זה אשמת הטרוריסטים בעזה, תראה לו את זה שהילדים שנהרגו אתמול נהרגו בגלל שיגור פלסטיני כושל, תראה לו שמשתמשים בהם בתור מגן אנושי ושזאת לא אשמת ישראל שנהרגים חפים מפשע
טמבלים מסוגו פשוט לנצל לחרטט אותו ולזרוק ככה אני עושה לאנשים שבעד הפלסטינים בליג מחרטט אותם ומנצל ואחר לחסום
אומנם ליג זה משחק שונה
אין מה לדבר עם אנשים כמוהו רק לחסום ולהמשיך הלאה
אומנם ליג זה משחק שונה
אין מה לדבר עם אנשים כמוהו רק לחסום ולהמשיך הלאה
שואל השאלה:
הוא בבלגיה
הוא בבלגיה
אנונימי
תיפגשו אולי
שואל השאלה:
אני בן 16 דרך אגב
אני בן 16 דרך אגב
אנונימי
באותו הנושא: