10 תשובות
כן
בעזרת השם הכל יהיה בסדר❤
נקווה שלא יהיו עוד אזעקות..
שואל השאלה:
אז לא ללכת לישון?
אנונימית
אולי יהיה אולי לא.
את יכולה לישון או תשתני בממד או שתקומי לממד במקרה הצורך
שואל השאלה:
תל אביב ראשל צ וכאלה?
אנונימית
לצערי יכול להיות.
כנראה
אנונימית