5 תשובות
לפי תכלס ביום שנפוצץ את כל עזה
בעוד יותר מאיזה 70 שנה
ישראל תהיה בצרה צרורה בגלל שאם אין עזה כל המזרח התיכון יצא עלינו וכל ישראל תתפרק
בעוד יותר מאיזה 70 שנה
ישראל תהיה בצרה צרורה בגלל שאם אין עזה כל המזרח התיכון יצא עלינו וכל ישראל תתפרק
כן? לשם איזו מטרה בדיוק?
זה בטח היה ברור שהם יגיבו עם רקטות אבל זה שווה את זה.
זה בטח היה ברור שהם יגיבו עם רקטות אבל זה שווה את זה.
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לשם איזה מטרה?
הרי הפצצנו מפעלי פצצות שלהם ופעילים בגיהאד
זאת המטרה של צהל
מה זאת אומרת לשם איזה מטרה?
הרי הפצצנו מפעלי פצצות שלהם ופעילים בגיהאד
זאת המטרה של צהל
אנונימית
תראי, לפי הטענה שלך ישראל אף פעם לא נמצאת תחת מתקפה. היא תמיד תוכל לגרום יותר נזק בעזה משעזה תגרום לנו עם כמה רקטות.
תקשיבי- לדעתי יש הבדל בין להפציץ מוקדים חשובים של ארגון הטרור לעומת לזרוק רקטות על איזור מגורים. אנחנו לא מכוונים לאיזורי מגורים אצלם, הם כן מכוונים על אזרחים פה. לכן כן, אנחנו תחת מתקפה ועזה לא- הג'יהאד תחת מתקפה. כמובן שייפגעו מזה גם עוד אנשים כי הג'יהאד לא טורח לפנות אף אחד כולל נשים וילדים ומן הסתם זה עצוב ונוראי אבל עם זה כבר אין מה לעשות לצערי...