5 תשובות
שואל השאלה:
^ כיף לחברה שלך
^ כיף לחברה שלך
אנונימית
חבר שלי סבבה עם זה לגמריי
מנסכ לסייע לה
אני חושב שבמובן מסוים הייתי מצפה ממנה לספר לי על זה מההתחלה כדי שאני לא אזרוק אמירות חסרות טאקט שהיו פוגעות בה אבל אני תומך בה ב100 אחוז ואם היא רוצה לדבר או לפרוק איתי על זה אז כמובן.
למה זו בעיה? אם זה מאחוריה זה בעבר. ובכל מקרה פשוט תהיה שם בשבילה כשהיא צריכה והכל יהיה בסדר:)
באותו הנושא: