8 תשובות
ממש לא.
אנונימי
נקווה מאוד שלא.
בירושלים אני לא חושב שיהיו. ואני אסביר, יש הרבה ערבים שנמצאים בירושלים, ועזה לא תרצה לפגוע בהם אז אין סיבה שירו לשם לפי דעתי.
אכפת, אכפת.
לא חושב, הם בקושי יכולים להגיע לשם.
הבסיסים שלהם וכלי השיגור שלהם מושמדים בזה אחר זה.
הבסיסים שלהם וכלי השיגור שלהם מושמדים בזה אחר זה.
על מי אתם עובדים ממש לא אכפת להם איפה יש ערבים
להזכיר לכם שגם בלוד רמלה ועוד חצי מדינה יש ערבים והם ירו בכל זאת עליהם רקטות
להזכיר לכם שגם בלוד רמלה ועוד חצי מדינה יש ערבים והם ירו בכל זאת עליהם רקטות
אבל רק פעם אחת
לא כמו בשאר המקומות
לא כמו בשאר המקומות
אנונימית
ממש לא
^^ואיזה זיכרון קצר יש לכם כבר שכחתם שבשומר חומות ירו על ירושלים ???
^^ואיזה זיכרון קצר יש לכם כבר שכחתם שבשומר חומות ירו על ירושלים ???
באותו הנושא: