7 תשובות
זה נורמלי זכותך להיעלב בגלל זה.
אנונימית
קשה לי להאמין שאם היא חברה טובה שלך היא אמרה את זה ברצון להוריד לך
את שאלת שאלה וקיבלת תשובה ולפי דעתי זה יותר בראש שלך מאשר מהכוונות שהיו לה
את שאלת שאלה וקיבלת תשובה ולפי דעתי זה יותר בראש שלך מאשר מהכוונות שהיו לה
שואל השאלה:
אבל זה ממש העליב אותי כי אני חווה הפרעות אכילה וממש קשה לי עם המשקל שלי אף פעם לא הייתי מידה m וגם עכשיו אני לא אני xs והיא יודעת שקשה לי עם התיאור גוף שלי
אבל זה ממש העליב אותי כי אני חווה הפרעות אכילה וממש קשה לי עם המשקל שלי אף פעם לא הייתי מידה m וגם עכשיו אני לא אני xs והיא יודעת שקשה לי עם התיאור גוף שלי
מבין ומקבל את זה שנעלבת אני אפילו לרגע לא חושב שאסור לך להעליב מהמילים שלה.
אני אישית חושב שזה יותר עליך על זה שנעלבת בזמן שאת שאלת שאלה שאת יודעת שהיא רגישה לך.
אני מקווה שאני לא נשמע מתנשא אלא אומר את דעתי הכנה.
אני אישית חושב שזה יותר עליך על זה שנעלבת בזמן שאת שאלת שאלה שאת יודעת שהיא רגישה לך.
אני מקווה שאני לא נשמע מתנשא אלא אומר את דעתי הכנה.
אוי :( נורמאלי שתעלבי מזה זה באמת מעליב
כן אם היא אמרה את זה בכוונה להוריד לך אז זה מגעיל ומקנאה, אל תתייחסי
תעזבי אותה זה לא חברה