6 תשובות
לא אין זמן
לא, אל תטרחי
4AM
זה לא משנה יש אזעקה אז לא מתייחסים לאוטו
לא, וזה לא ככ משנה באותו רגע.
אהה זה לא משנה כי הוא יכול להתפוצץ אבל אף אחד גם לא יגנוב אותו
כי כולם ילכו למקום מוגן
שמים גז לא צריך לצאת