3 תשובות
את יכולה לבקש ואם יראו שאת מתאימה יתנו לך
תלוי בבית ספר שלך, אצלי נגיד יש מבחנים בסוף החופש כדי שמי שרוצה להעלות הקבצה יוכל, אני מאמינה שגם אצלך יש משהו דומה
יהיה יותר סיכוי שאם תקבלי בשני הרבעונים הראשונים ציונים טובים ממש ותבקשי שיעלו אותך אז במחצית השנייה תהיי בהקבצה גבוהה יותר
באותו הנושא: