4 תשובות
אויש תעשה לי טובה, יאיר לפיד? באמת? לאן אנשים מתכוונים עוד להידרדר, אני באמת לא מצליחה להבין.
הבן אדם עושה צחוק מעצמו, עד כה הוא הוכיח שהוא לא יודע לנהל מדינה כמו שצריך.

ובכללי, הבעיה שבימינו לצערי הרב - יש לנו פוליטיקאים, אין לנו מדינאים.
איפה תמצא אחד כמו בגין? בגין היה מדינאי.

היום כולם נוכלים וכל מה שמעניין אותם זה תהילה וכסף, לא יותר מזה. כל אחד בממשלה הוכיח יותר מהאחר שלפניו כמה שהם לא מתחשבים בכל אזרחי המדינה
כולם אותו זבל
לא רואה הבדל בין ביבי בנט לפיד וגנץ
חוץ מהדעות הפוליטיות
הכל מתנהל אותו דבר בכל ממשלה
השמאל כמובן ישבחו את לפיד
אבל אין משהו יותר טוב בממשלה בראשותו
שואל השאלה:
leonardo da vinciii
הוא הוכיח שהוא יודע לנהל מדינה, כמו שאמרתי כולם מחליטים לצחוק עליו ולא שבצדק, תגידי מה שאת רוצה הוא מתפקד מצויין כראש ממשלה היום וחבל שאת מוחקת אותו, אני אכן התרשמתי לטובה הרבה יותר מ10 שנים של ביבי שלפניו
אנונימי
מוקדם לומר.
רע הוא לא.