8 תשובות
שיני בינה לא נחוצים לנו לכלום
זה שיניים מיותרות
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?? למה
אנונימית
בהחלט...זה קורה גם בגילאים מבוגרים יותר
שואל השאלה:
אבל זאת אחת לפני אחרונה וניראלי שהיא כן נחוצה לאכילה
אנונימית
אם זה שן בינה
מעולה שמתנדנד
אין צורך בשיניים האלו
לכי לרופא ותבדקי אותה
האם את בטוחה שזאת שן בינה? יש לנו סהכ רק *שתיי שיניים טוחנות* בכל צד. השלישית נקראת שן בינה שאין לנו צורך בה . היא יוצרת בעיות לכן צריך לרוב לעקור אותה. תסתכלי שוב, ותראי , אולי מדובר בטוחנת שנייה ואז זה לא טוב בכלל כי זאת שן שצריך.
שואל השאלה:
אוי אז הטוחנת השנייה התכוונתי
אנונימית