7 תשובות
זה לא אותו דבר?
מה
אנונימית
מה זה האבה
שואל השאלה:
להתאהב בהרגשה של אהבה
להתאהב בהרגשה של אהבה
אנונימית
אם מתאהבים במישהו זה מן הסתם עם אהבה
וזה מן הסתם בבן אדם
את מדברת להבדיל בין משיכה לבן אדם להתאהבות בו?
וזה מן הסתם בבן אדם
את מדברת להבדיל בין משיכה לבן אדם להתאהבות בו?
שואל השאלה:
איך אני יכולה להבין שאני מתאהבת בבן אדם ולא רק מתאהבת בהרגשה ומהמגע
איך אני יכולה להבין שאני מתאהבת בבן אדם ולא רק מתאהבת בהרגשה ומהמגע
אנונימית
זה פשוט הרגשה פנימית
תחשבי אם יש לך קראש על עוד מישהו או אם היית רואה את עצמך עם מישהו אחר, אם נגיד מישהו היה מתחיל איתך והוא בול הטעם שלך ומראה לך המון אהבה היית זורמת?
את אוהבת דברים בו ובמראה שלו?
ופשוט תסמכי על עצמך
תחשבי אם יש לך קראש על עוד מישהו או אם היית רואה את עצמך עם מישהו אחר, אם נגיד מישהו היה מתחיל איתך והוא בול הטעם שלך ומראה לך המון אהבה היית זורמת?
את אוהבת דברים בו ובמראה שלו?
ופשוט תסמכי על עצמך
באותו הנושא: