5 תשובות
בנובמבר? טיפה מוקדם לחשוב על זה... אפשר אולי בגימבורי
מה גימבורי
מסעדה או באולינג או בבית שלך
תעשי איתם פיקניק בים- תביאי לשם אוכל עוגה ובוקסה לשים שירים
יהיה כיף
(לא שמתי לב שרשמת נובמבר, עזבי לא משנה, תלכו למסעדה)
אנונימית
חדר בריחה
מסעדה
להסתובב עם חברים בתל אביב
באולינג
מסעדה, יום כיף עם חברות, ים, בבית אם זה מתאפשר, אם יש תקציב ואין בעיה אפשר לרדת לאילת או משהו ואם זה כמות גדולה ובא לך משהו בסגנון מסיבה אז לופט