7 תשובות
מי אמר אתזה
כי אם ישנים מוקדם אפשר לקום באמצע הלילה
מאיפה הבאת את זה
לישון מאוחר זה מזעזע
אני אישית מעדיפה ללכת לישון בשתיים עשרה ולקום באחת עשרה, זה הכי נוח וטוב
אני אישית מעדיפה ללכת לישון בשתיים עשרה ולקום באחת עשרה, זה הכי נוח וטוב
אנונימית
בחיים לא שמעתי שמישהו אומר את זה
לא נראה לי שזה משנה כל עוד את ישנה מספיק שעות
באותו הנושא: