6 תשובות
אבל איך את רוצה שנדע
יש סיכוי שהיה ויש סיכוי שלא היה
אנחנו לא מחליטים על זה /יודעים על העתיד /האנשים שיורים את זה
מה את רוצה שנגיד^^
יש סיכוי שהיה ויש סיכוי שלא היה
אנחנו לא מחליטים על זה /יודעים על העתיד /האנשים שיורים את זה
מה את רוצה שנגיד^^
שואל השאלה:
בסדר כולה שאלתי אם הסיכויים גבוהים
לא רציתי תשובה חותכת
לא צריך להתחכם
בסדר כולה שאלתי אם הסיכויים גבוהים
לא רציתי תשובה חותכת
לא צריך להתחכם
אנונימית
אני גם מבאר שבע יהיה כנראה באמצע הלילה...
שואל השאלה:
יאוו מצחיק אתה^^
יאוו מצחיק אתה^^
אנונימית
למי שמפחד:
תזכרו שזה בסדר לפחד
יש את ה
יש לנו את צהל
יש לנו את כיפת ברזל
ויש כאן עוד אמון אנשים שתומכים בנו, הקרובים שלנו
וגם כול עוד אנחנו בממד שום דבר לא יפגע בנו, נכון שהאזעקה הזו מלחיצה את כולנו אבל כולנו מפחדים מזה תזכרו שאתם אף פעם לא היחידים וכול עם ישראל בדיוק באותו מצב מקווה שעזרתי.❤
תזכרו שזה בסדר לפחד
יש את ה
יש לנו את צהל
יש לנו את כיפת ברזל
ויש כאן עוד אמון אנשים שתומכים בנו, הקרובים שלנו
וגם כול עוד אנחנו בממד שום דבר לא יפגע בנו, נכון שהאזעקה הזו מלחיצה את כולנו אבל כולנו מפחדים מזה תזכרו שאתם אף פעם לא היחידים וכול עם ישראל בדיוק באותו מצב מקווה שעזרתי.❤
אני אשאל אותם שנייה
באותו הנושא: