8 תשובות
אין לחיזבאללה שום אינטרס לתקוף אותנו , חד משמעית לא יהיו אזעקות בצפון
לא נראה לי אבל יש סיכוי. no one knows
אנונימית
אני מקווה שהם לא יצטרפו אבל לצערי הכל יכול לקרות
לא חושבת
שה! לא לפתוח פה
הכל יכול להיות
לא
כן הם אמרו שכן
באותו הנושא: