3 תשובות
אל תפסיקי במכה אחת כי רוב הסיכויים שתחזרי לזה מהר את יכולה להוריד בהדרגה זה עדיף
להמנע לגמרי זה רעיון לא טוב, כי זה פשוט יגביר את החשק ויהיה לך קשה לעמוד בזה. כשמשהו מוגדר 'אסור' הוא מפתה יותר. פשוט תפחיתי קצת, ותנסי להחליף חלק מהשטויות במאכלים בריאים. למשל, אם בא לך גלידה, תנסי להכין שייק מפירות קפואים (ממליצה על השילוב של בננה-טחינה-אבקת קקאו, זה יוצא ממש טעים) ואם את רוצה שוקולד תנסי לאכול אותו רק אחרי ארוחה, כשאת כבר שבעה, או תנסי לשלב אותו בארוחה (למשל כשוקולד צ'יפס בתוך מאפין יחסית בריא או כתוספת לדייסת קוואקר/פנקייקים ממתכון בריא) כדי לא לאכול אותו כחומר גלם ולהסחף. הכל בסדר במידה.
שואל השאלה:
^
תודה על העצות !
^
תודה על העצות !
אנונימית