5 תשובות
לא
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
הצבא האדום לא קיים יותר. אבל הוא היה צבא ברית המועצות.
אין דבר כזה יותר "הצבא האדום"
כמו שכבר אמרו פה
הצבא האדום לא קיים יותר
הצבא האדום לא קיים יותר
באותו הנושא: