5 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
הצבא האדום לא קיים יותר. אבל הוא היה צבא ברית המועצות.
אין דבר כזה יותר "הצבא האדום"
כמו שכבר אמרו פה
הצבא האדום לא קיים יותר