7 תשובות
יש לך עוד חצי שנה להשיג חברים....
שואל השאלה:
את מי בדיוק אני שונאת את השכבה שלי ואפילו את הכיתה את מי אני כבר יספיק להכיר בחצי שנה?
אנונימית
תנסי להתחבר לאנשים ואם את לא מצליחה אז תחגגי עם המשפחה
^^אני בחודש האחרון הכרתי מעל 100 אנשים חדשים.
שבערך 50 מהן הפכו לחברים שלי.
ואני לא בחור חברתי במיוחד.
שואל השאלה:
וכל ה50 חברים אמיתיים? אין סיכויי
אנונימית
^חברים שאני אזמין למסיבת יום הולדת.
הם אולי לא יודעים על כל סודות החיים שלי, אבל הם אנשים שאני אהנה אייתם במסיבה.
מצטערת בשבילך.. בכל מקרה אני חושבת שעדיף יומולדת לבד מאשר יומולדת עם אנשים שלא עושים לך טוב, תעשי עם המשפחה, את תהני לא פחות ❤