5 תשובות
לכי לפסיכיאטר
לכי לפסיכולוג בשביל זה :)
שואל השאלה:
^^ כאילו כמו מחשבה כזאת
^^ כאילו כמו מחשבה כזאת
אנונימית
אצלי זה אותו דבר, האמת :/
לכי לפסיכולוג, ובנתיים תנסי להראות לקול הזה שהוא טועה, ושאת בסדר גמור, ושהוא סתם מקנא כי הוא סתם קול בתוך הראש שלך.
לכי לפסיכולוג, ובנתיים תנסי להראות לקול הזה שהוא טועה, ושאת בסדר גמור, ושהוא סתם מקנא כי הוא סתם קול בתוך הראש שלך.
נראה לי את חושבת יותר מידי כשאת שמחה את רק מחפשת למצוא למה את שמחה ואז את ישר בדאון מתי שאת שמחה תתרכזי בחיובי ולא בלמה..
כי זה נשמע שיש לך חתיכת אוברטיינג
כי זה נשמע שיש לך חתיכת אוברטיינג
באותו הנושא: