3 תשובות
כן. אחלה מלון.
כן, מלון טוב
שואל השאלה:
פשוט הייתי שם השנה בפסח וזה אחלה מלון
פשוט הייתי שם השנה בפסח וזה אחלה מלון
אנונימי
באותו הנושא: