8 תשובות
זה האוכל האהוב עלי ואני אוהב כל דבר שנקרא סושי הייתי ממליץ על אינסייד אאוט מטוגן או סנדוויץ' או הרגיל מאקי
לא ממליצה בכלל
יא חתיכת שקרן אעלק לפעם הראשונה
אכלת לפני יומים רול שלם
אנונימית
רול מטוגן זה הדבר
סושי זה החיים ולפעם ראשונה תזמיני טמפורה (מטוגן) עם אבוקדו וסלומון אפוי
טעיםם
אני הכי אוהבת טמפורה
תנסה אינסייד אאוט
אני אוהב את המטוגן