18 תשובות
נורא
שהיא צריכה להסתיים כבר ושזה מזעזע
אין לי ככ מה לעשות עם זה אבל מסכנים
אני פשוט ככ רוצה שזה יגמר.
זה לא רק פוגע בהם.
זה פוגע גם בנו ובכדור הארץ.
מזעזע, מקווה שהיא תיגמר.
לא אכפת לי
מגיע להם לאנטישמים האלה
אנונימי
שמסכנים בתכלס אבל במדינה שלי יש גם צרות ואכפת לי יותר מאיתנו
נורא ואיום, מסכנים. בגלל שאירופה תלויה בגז של רוסיה הם מרשים לעצמם לעשות מה שהם רוצים, בין היתר. האוקראינים שרדו יחסית הרבה זמן אבל בסופו של דבר רוסיה תנצח אותם אין מה לעשות...
גם אם המורל של הרוסים הרבה יותר נמוך, יש להם הרבה יותר כוח אדם וכוח אש. נקווה שייתנו לאוקראינה קצת יותר עזרה ממה שהיא מקבלת עכשיו.
אני דואג למשפחה שלי שבזפורוז'ייה בעיקר
זה פרואיסטי. זה כמו ואןן וי ואןן בפורטנייט רק עם רוסים
יש שם זוועות שלא לתאר..
אנונימי תגיד את זה לדוד היהודי שלי שנמצא עכשיו בעיר שמפציצים כמה פעמים ביום^
ולמשפחה הקוריאנית שלי שגם גרה שם ולא היה לה שום קשר למלחמת העולם השניה^
זה לא רק מלחמת עולם שנייה היו עוד מלא רגעים שיצאנו מול האירנים ובכלל נגד מדינות ערב והם ישבו ושתקו מהצד בזמן שאחנו תמיד בעדיהם
כמו שאר העולם
מי לא?
ממש לא
וואי כבר לא מדברים עליה כמעט