17 תשובות
תראי, זה די מסובך ואני אף פעם לא הייתי בסיטואצ'יה כזאת ואני ממש מצטערת בשבילך!! ניסיתי לדבר איתה? לראות למה היא מתנהגת אלייך ככה? רק רוצה להגיד שאת ממש בסדר ולפי מה שאמרת לא עשית כלום ואין לה סיבה לכעוס עלייך!! אם את רוצה מוזמנות לפרוק אצלי בפרטי.... תנסי גם לשתף אחד מהאחים ולראות מה הוא אומר. מקווה שעזרתי❤
famous
קודם כל לפעמים לצעוק זה משחרר ועושה טוב
דבר שני גם לפעמים צריך להרים את הקול על בן אדם כדי שיתייחס אלייך ויסתכל לך בלבן של העיניים וייקח אותך ברצינות כשאמא שלה תראה אותה צורחת עם דמעות בעיניים היא תסתכל על עצמה ותגיד הייתי אמא לא בסדר
אנונימי
תדברי איתה מה כבר יהיה רע?
בואו נראה לכמה פלוסים אני אצליח להגיע
אנונימי
^^^^^^^^(אנונימי)
ממש לא!! אל תצרחי עליה היא אמא שלך!! תנסי לדבר איתה
אנונימית
אנונימי לא צודק לגבי לצרוח חזרה לפי דעתי.. פשוט תדברי איתה על זה ברוגע
תנסי להסביר לה איך את מרגישה ותדברי עם אחים שלך או אח אחד על מה שאת עוברת ואולי הוא יעזור לך מה לעשות ואם את יכולה תשתפי את אבא שלך אולי הוא יעיץ לך וזהו מקווה שהכל יהיה טוב ❤
תלכי לפנימייה
את יכולה לבקש ממנה לעבור לפנימייה (פנימייה חינוכית) זה יכול להיות לך ממש נחמד
אנונימית
אם זה היה קורה לי הייתי מתנהגת אליה כמו שהיא הייתה מתנהגת אלי מביכה אותה בכל מקום או אפילו פונה למקום ציבורי שיעזור כי לא מגיע לך את היחס הזה
תחזירי לה, אני בעד לבד הורים אבל זה יחס תחת יחס ואם ככה היא מתנהגת אלייך את צריכה להבהיר לה טוב טוב שככה לא מדברים לבת שלה.
ואני ממש מצטערת בשבילך אם את רוצה הפרטי פתוח 3>
לכבד*
אני ממש מצטערת שזה מה שאת עוברת!!
באמת לדעתי כדאי שתתקשרי לרווחה ותדברי עם אנשים פה שעשו את זה כאן.
תכתבי בחברים לעט בטוחה שהרבה ידברו איתך ויפנו, ירצו לעזור, תגידי שאת מהשאלה הזו ,
לא מגיע לך לעבור את זה, תדברי איתה לפני כמו בני אדם (הייתי אומרת אמא ובת אבל אתן לא מצש מתנהגות ככה) ואם היא ממשיכה להתנהג כמו מכשפה, לדעתי זה פתרון.
בהצלחה! 3>>
תתעלמי מהאלה שאומרים "אבל היא אמא שלך",הם היו אומרים את זה גם אם היא הייתה רוצחת סדרתית, לדעתי לצעוק רק יגרום לה להתעצבן, אבל תושיבי אותה לשיחה רצינית, לא "ברוגע ובנועם" כי זה לא יעבוד
שואל השאלה:
אני בת 18 לשואלים וחשוב לי לציין שהיא אמא טובה, קונה ועושה בשבילי.
לפעמים יש את הרגעים האלו, פתרנו את זה, תודה לעונים
אנונימית
תצרחי עליה
תפרקי את כל מה שיושב לך על הלב מול הפרצוף שלה ככה תשימי לה מראה שהיא לא יכולה לפספס תוציאי עליה הכל את זה שהיא פוגעת בך מקללת אותך ומתייחסת אלייך כמו אל זבל בלי שום סיבה
אל תפחדי כי סך הכל זאת היא שלא בסדר לא משנה מה היא מרגישה ומה היא עברה היא לא צריכה להתנהג אלייך ככה
אני גם מציע שתלכו יחד לפסיכולוגית זה פותר הרבה בעיות מניסיון
בהצלחה
אנונימי
ללכת לרווחה לספר הכל