4 תשובות
לפני שאת עושה החלקה תנסי קרמים אולי תאהבי pructis של השלושה שלבים ממש טוב.
מה רע בקרמים? תמיד יש ריח טוב מהשיער שזה פלוס, תנסי כי אם תתחרטי ולא תרצי לעשות שוב השיער שלך יהיה חצי חצי יקח לו זמן לגדול,
אם לא אהבת ואת עדיין רוצה לעשות החלקה תגידי לה שאת לא אוהבת איך שזה נראה ותראי לה שאת מנסה ושאת באמת רוצה ואפילו אם את בגיל תעבדי, תגידי לה שאת משלמת.
בסופו של דבר זאת החלטה שלך כי זה השיער שלך.
והכי חשוב למצוא ספר טוב שראית עבודות שלו ותקראי חוות דעת מניסיון יש לי חברה שעשתה החלקה יפנית והוא הרס לה את השיער יש לה נשירה מטורפת וזה בלתי הפיך.
אל תשאלי רק את הספר, הוא תמיד יגיד לך שאצלו הכי טוב כי הוא רוצה לקוחות
לרוב הורים לא מסכימים כי הם דואגים לנו יש החלקות שהן לא בריאות ושורפות את השיער
lce
שואל השאלה:
קרמים יעשו את השיער שלי חלק יותר? אם לא אשמח לשמוע עוד מהיתרונות של זה
ואם כן אז תודה, אני אנסה.
אנונימית
אני לא חושבת שיש קרם שעושה את השיער חלק נראה לי שאם היה הקרם הזה היה רץ בכל מקום
עוד יתרון- לא תצטרכי לקבוע תור כל כמה חודשים לחדש את השורש ולשלם 600-1500 שקל
lce
תסבירי לה שאת בינתיים לא מרגישה הכי בנוח עם השיער שלך ואת חושבת שהחלקה באמת תעזור לך יותר בחיים מבחינת זמן לארגן תשיער כל בוקר ובכללי יהיה לך יוצר ביטחון איתו ותרגישי בנוח תסבירי לה שאם זה לא היה הכי חשוב לך לא היית מתעקשת על זה כלכך