8 תשובות
אני אישית מעדיפה זכוכית
זכוכית
סיליקון
זכוכית תמיד נשבר
סיליקון .
כבן אדם שמתקן טלפונים אני יכול להגיד חד משמעית - סיליקון זה סקאם!
סיליקון - המסך פשוט נשבר דרכו, אולי מגן קצת משריטות.
זכוכית נשברת במקום המסך אם צריך, ומגנה הרבה יותר טוב!

ולא לקנות בארץ אם אפשר, סתם יקר.
זכוכית
סיליקון היה לי מגון מסילקון לחצי שנה+ והוא נפל לי כמה פעמים ואין לי שבר אחד