5 תשובות
לא ממליצה שירים או לקום אם יש רעידות, זה מלחיץ יותר )לפחות מלחיץ אותי יותר)
לנשום, לומר לעצמך שהכל בסדר והכל יהיה בסדר, אולי גם ללכת לשתות קצת מים קרים, לראות סרטון או סדרה שאת אוהבת, לסדר את הנשימות ולנסות להשאר רגועה ולהשקיט מחשבות, אני פה אם את צריכה לדבר זאת גם אופציה:)
לנשום עמוק , הכל בסדר .
תנסי לחשוב על דברים שמחים , תנשמי והכל יהיה בסדר . אם את צריכה משהו אני זמינה בפרטי3>
תנסי לחשוב על דברים שמחים , תנשמי והכל יהיה בסדר . אם את צריכה משהו אני זמינה בפרטי3>
נשימות עמוקות וכשהפעימות לב שלך חוזרים לסבירים ללכת לשתות מים ואולי גם קצת קרח זה עוזר לי
לשמוע שירים מרגיעים ....
לשטוף את הפנים במים....
לחשוב מחשבות מרגיעות...
כולנו היינו שם את מהממת ותעברי את זה כמו גדולה
לשטוף את הפנים במים....
לחשוב מחשבות מרגיעות...
כולנו היינו שם את מהממת ותעברי את זה כמו גדולה