4 תשובות
שואל השאלה:
נשברו ליי
נשברו ליי
אנונימית
תקני בבוקר עוד עדשות. אסור 'למחזר' עדשות יומיות.
זה לא טוב לעיניים, עדיף לשים משקפיים בשביל הבריאות שלך.
אבל אם אין לך אפשרות, אין מה לעשות תעשי את זה.
אני עשיתי זה כבר בעבר
חוץ מזה, עד שתקבלי את העדשות החדשות שתקני יקח כמה ימים. תבקשי מהם אולי זוג עדשות חודשיות, או כמה יומיות
אבל אם אין לך אפשרות, אין מה לעשות תעשי את זה.
אני עשיתי זה כבר בעבר
חוץ מזה, עד שתקבלי את העדשות החדשות שתקני יקח כמה ימים. תבקשי מהם אולי זוג עדשות חודשיות, או כמה יומיות
עדיף שתשימי משקפיים או שתבקשי מהמשפחה שלך שתקנה לך עדשות, אסור למחזר עדשות יומיות זה יכול להרוס את העיניים
באותו הנושא: