4 תשובות
יכול להיות שזה תופעות הלוואי של התרופה
אם זה ממשיך אז תלכי לרופא
(לקחתי את זה אבל לא היה לי בעיה כזו)
אם זה ממשיך אז תלכי לרופא
(לקחתי את זה אבל לא היה לי בעיה כזו)
שואל השאלה:
התחלתי לקחת לפני יומיים אז התופעות לוואי פשוט נופלות עליי בבום אבא שלי אמר לי שזה פשוט הגוף לא רגיל לזה אבל אני באמת מרגישה רע איך זה אמור לעזור לי בקשב וריכוז אני מרגישה חולה אני בקושי יכולה לקום מהמיטה יש לי כאבי ראש בחילות וישנתי הלילה שלוש שעות 8 בבוקר-11 בבוקר וזה רק קצת ממה שעובר עליי אני לא יודעת מה לעשות אבל מיום ליום זה משתפר אני מרגישה הרבה יותר טוב מאתמול או לפני יומיים
התחלתי לקחת לפני יומיים אז התופעות לוואי פשוט נופלות עליי בבום אבא שלי אמר לי שזה פשוט הגוף לא רגיל לזה אבל אני באמת מרגישה רע איך זה אמור לעזור לי בקשב וריכוז אני מרגישה חולה אני בקושי יכולה לקום מהמיטה יש לי כאבי ראש בחילות וישנתי הלילה שלוש שעות 8 בבוקר-11 בבוקר וזה רק קצת ממה שעובר עליי אני לא יודעת מה לעשות אבל מיום ליום זה משתפר אני מרגישה הרבה יותר טוב מאתמול או לפני יומיים
אנונימית
שואל השאלה:
יכול להיות שזה בגלל שאני בקושי אוכלת? באמת לא מסוגלת להכניס משהו לגוף אוכלת בכוח ואני לא אשקר זה כן משמח אותי קצת כי אני מרזה אבל הרוק משגע אותי
יכול להיות שזה בגלל שאני בקושי אוכלת? באמת לא מסוגלת להכניס משהו לגוף אוכלת בכוח ואני לא אשקר זה כן משמח אותי קצת כי אני מרזה אבל הרוק משגע אותי
אנונימית
דברי איתי בפרטי יש לי כל כך הרבה מה להגיד לך
באותו הנושא: