5 תשובות
תקחי תיק
אני אגיד לך מה בדרך כלל כולם שמים את התיקים בערימה כזאת ואחד העובדים ליד זה. ברור שזה לא חלק מהחובה שלו אבל הם שמים כזה עין אז הכל טוב
מה עם מים
תביאי תיק שיהיה לכולם ותעשו עליו תורות כמו שהציעו פה
אנונימית
שואל השאלה:
*אף אחת מהחברות לא מביאה תיק
בתיק של חברות שלך