2 תשובות
אוקיי, אז הייתי בת 13 בערך שכתבתי את זה לול (הייתי מושפעת אז ממש מ assassin's creed אז אם תראו דמיון בסוף אל תבהלו), אני זוכרת שהייתי מבריזה משיעורי ספורט כדי לכתוב עליהם אז ככה
לקבוצה קוראים bunker 9 (כן אני יודעת שיש מקום כזה)
וקראתי להם ככה כי הם קבוצת נערים שכולם נחטפו על ידי מדענים שביצעו ניסוים לא חוקיים על בני אדם על מנת לפתח את הגנום האנושי,
בקיצור הם שינו את הגנים של כל החברים בבונקר וככה הם קיבלו כוחות (מזכיר את הx gene), והם כל הזמן שלחו אותם למשימות הכנה כדאי להכין אותם למשימה הגדולה, להשיג אבן שהגיע מהעולם החיצון שכל הסודות לשליטה על האנושות חקוקים בה, והאבן הזאת אבדה במהלך ההיסטוריה במקומות רבים אז הם כל הזמן יצאו להרפתקאות מסביב לעולם
לקבוצה קוראים bunker 9 (כן אני יודעת שיש מקום כזה)
וקראתי להם ככה כי הם קבוצת נערים שכולם נחטפו על ידי מדענים שביצעו ניסוים לא חוקיים על בני אדם על מנת לפתח את הגנום האנושי,
בקיצור הם שינו את הגנים של כל החברים בבונקר וככה הם קיבלו כוחות (מזכיר את הx gene), והם כל הזמן שלחו אותם למשימות הכנה כדאי להכין אותם למשימה הגדולה, להשיג אבן שהגיע מהעולם החיצון שכל הסודות לשליטה על האנושות חקוקים בה, והאבן הזאת אבדה במהלך ההיסטוריה במקומות רבים אז הם כל הזמן יצאו להרפתקאות מסביב לעולם
^^זה נשמע מה זה טוב אמלה
באותו הנושא: