8 תשובות
תספרי לה את מצאת אותו קודם
תגידי לה את זה פשוט..
עדיף שאת תגידי לה מאשר שהיא תגלה את זה בצורה אחרת.
שואל השאלה:
אני עדיין מדברת עליו איתה כאילו אני מאוהבת בו ואנחנו לא זוג ורק אתמול היא אמרה לי לשלוח לו תמונה שלה ולשאול אם הוא רוצה אותה
אנונימית
מין הסתם הוא אמר לא כי הוא איתך ..
פשוט תגידי לה בעדינות
האמת כואבת אבל זאת האמת
שואל השאלה:
אני רק אומרת שכתבתי שאמרתי לה ולחברות שלי שאני לא רוצה חבר
אנונימית
אז אם הן ישאלו על זה תגידי להן שניראלך שזה באמת ישרוד ויהיה קשר לטווח ארוך אז זה חזק ממך או משהו כזה
תגידי לה פשוט זה לא כאילו הוא שייך לה אם היא חברה טובה היא תהיה שמחה בשבילך
תספרי להה חוץ מזה שאת הכרת אותו קודם בעיה שלה
אנונימית