8 תשובות
שואל השאלה:
לא קראתי את הספר, מומלץ?
ותשובה לשאלה: חשבתי על גיל 45-50 ו14-18 אני לא סגורה על זה
אל תגזימי בהפרש גיל
זה רעיון יפה להכניס לעולם שזה לא כזה נורא להתאהב במישהו שגדול ממך
אבל לא זקן
שהיא תהיה בערך בת 17 והוא בן 25 כזה וזה יהיה יפה לדעתי
אנונימית
או שאת יכולה לקחת את זה לכיוון אחר של כאילו להיזהר מזה
ותעשי עלילה מישנית שכאילו אבא דלה מת או משהו ובסוף הוא קשור לזה או משהו כזה
בהצלחה
אנונימית
הסיפור נשמע ממש מטריד.
ולשאלתך, משהו על איך המבוגר מתמודד עם כל הביקורת על זה שהוא אוהב ילדה
אולי שהאיש איבד את אישתו למחלה והילדה מורדת כזאת נגד ההורים שלה או משהו כי זה יכול להיות טוב. ודרך אגב זה נשמע רעיון נפלא לסיפור שתסיימי תשלחי לי קישור
אולי שקרה משהו לאבא של הילדה
מישהו שחולה
מישהו מת
אנונימית
שואל השאלה:
חשבתי על זה שהאימא והאבא התגרשו והאימא תמיד מזהירה אותה כי זה מה שקרה עם אבא שלה אולי או שזה קרה לאחותה
שואל השאלה:
הכוונה שלי בסיפור האהבה היא שהוא לא אוהב אותה, כמו אהבה חד צדדית אבל מבוססת על מניפולציות