5 תשובות
כן
תעשי זה אינדיבידואלי ברמות לי לא כאב
כאילן דוקרים אותך עם עט
כאב רגעי ונסבל לגמרי
כן זה לגמרי הגיוני. וגם נזם לא כואב בכלל (אומרת מניסיון ועוד תגובות של אנשים אחרים)
זה כואב רק לשניה
באותו הנושא: