5 תשובות
לא.
את שומרת אותו אצלך.
את שומרת אותו אצלך.
מי הם? את עושה את זה לבד, החברה שולחת לך בדואר תסים החדש והסים הישן את פשוט זורקת
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
לא
ממש לא מביאה להם
באותו הנושא: