10 תשובות
לא פוטוגני כנראה
לא פוטוגני
גם אצלי לא פוטוגנית בעליל
אצל כולנו ככה המצלמה מקולקלת
אין קשר לפוטוגני יקופים חסרי השכלה מצלמה זה לא כמו מראה זה ההבדל, תמיד אנחנו נראה יותר טוב במראה מבתמונה
אנונימי
זה לא קשור ללא פוטוגני המצלמה מעוותת
אור לבן פחות מחמיא למראה של האדם.
אור צהוב מחמיא למראה של הבן אדם
^ואצל אייפונים יש יותר גוון צהוב טבעי של העור מאשר בסמסונג לדוגמא שיש להם גוון לבן
למי שלא הבין.
רקע אור לבן
מביא שהתמונה לא יצא מוצלח,
רקע אור צהוב
כמו שיש להרבה אנשים בסלון
מחמיא לבן אדם
והתמונה יוצאת נפלא.
כדי לקבל תמונה מוצלחת
יש צורך בסדרה של תמונות.
בהצלחה
לא זה נפוץ מאוד לא כל אחד פוטוגני ואל תשכח שהרבה צילומים עוברים טיפול לפני הפצה