7 תשובות
זה לכולם
שואל השאלה:
גם לך היה לפני כמה ימים אופציה להעלות באיכות גבוהה ועכשיו אין?
אנונימית
אני אישית לא מעלה אבל אני יודע שטיקטוק הורידו את האיכות לכולם
ככה שזה לא רק לך
שואל השאלה:
היה לי פעם סוג של כפתור כזה (לפני שמעלים סרטון) שאם לוחצים עליו אפשר להעלות באיכות hd ופתאום אין לי אותו...
אנונימית
כנראה שזה השינוי שעשו
שואל השאלה:
איזה מבאס זה...
אנונימית
כן אבל לא נורא או שיסדרו את זה או שזה ישאר אצל כולם אותו הדבר