7 תשובות
זה לכולם
שואל השאלה:
גם לך היה לפני כמה ימים אופציה להעלות באיכות גבוהה ועכשיו אין?
גם לך היה לפני כמה ימים אופציה להעלות באיכות גבוהה ועכשיו אין?
אנונימית
אני אישית לא מעלה אבל אני יודע שטיקטוק הורידו את האיכות לכולם
ככה שזה לא רק לך
ככה שזה לא רק לך
שואל השאלה:
היה לי פעם סוג של כפתור כזה (לפני שמעלים סרטון) שאם לוחצים עליו אפשר להעלות באיכות hd ופתאום אין לי אותו...
היה לי פעם סוג של כפתור כזה (לפני שמעלים סרטון) שאם לוחצים עליו אפשר להעלות באיכות hd ופתאום אין לי אותו...
אנונימית
כנראה שזה השינוי שעשו
שואל השאלה:
איזה מבאס זה...
איזה מבאס זה...
אנונימית
כן אבל לא נורא או שיסדרו את זה או שזה ישאר אצל כולם אותו הדבר