5 תשובות
לא קרתה
זה היה שהייתי בכיתה ב
אנונימית
התנשקנו הסוף
עם אמא נשיקת לילה טוב
הנשיקה הראשונה שלי קרתה מלחץ אבל זה היה מדהים
זה היה בכיתה ד הייתי עם מישהי חצי שנה והחברה שהייתה לי אמרה לחברות שלה שאנחנו לא עושים כלום וצריך להזיז את זה,
הם אמרו לי לנשק אותה וזה אז פשוט מצאתי פינה קטנה היא שיחקה לי בטלפון ואז נגעתי לה בפנים והזזתי אותם אליי ואז נישקתי אותה,
זה היה דווקא נשיקה טובה כאילו שנינו היינו מנוסים,
וזהו :)